بیا تو ببین چه خبره
اینجا همه چه هست پس بدو بیا تو ببین چه خبره
پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : شیوا

 نکاتی در مورد ورزش درخانه



ورزش را در ابتدا با حرکتی مانند چرخاندن سر و گردن یا دست آغاز کنید زیرا این ورزش ها حرکاتی هستند که بر روی تمام بدن شما تاثیر مستقیمی را می گذارند و شادی و سرزندگی شما را در طول روز تامین می کنند. 

ورزش های مداوم و متناوب تنها بر روی این موضوع تاکید دارند که شما باید حرکات ورزشی را به طور متناوب و بدون وقفه انجام دهید حتی اگر زمان این کار ۱۰ دقیقه باشد. و هر ورزشی را که می خواهید انجام دهید باید کامل انجام دهید و بعد به سراغ حرکت ورزشی دیگری بروید. 

برای اینکه نتیجه بیشتری از ورزش هایتان بگیرید باید در هر روز بر یک ناحیه بدن تان تمرکز کنید و این حرکات را انجام دهید. اما قبل از این که حرکات اختصاصی مربوط به هر روزتان را انجام دهید به شما توصیه می کنیم یک حرکات کلی مانند چرخاندن مچ دست و قوزک پاهایتان، یا چرخاندن سر و بازوها را آغاز کنید و همه به این حرکات اختصاصی بپردازید. 

بعد از مدتی که این حرکات را به طور مداوم انجام دهید شاید باورتان نشود اما متوجه می شوید که چربی های بدنتان شروع به از بین رفتن می کنند و از دست چربی های اضافی بدنتان راحت می شوید و اگر برای همیشه این کار را انجام دهید، متوجه می شوید که چربی های بدنتان به عضله تبدیل خواهند شد. حتی اگر به این موضوع علاقه مند شدید و می خواهید تاثیرات ورزش تان را هر چه سریع تر مشاهده کنید به شما توصیه هایی داریم: 




ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 21:40 ::  نويسنده : شیوا

 

کی ورزش کنیم، کی ورزش نکنیم؟

 
کی ورزش کنیم، کی ورزش نکنیم؟

محققان هنوز به درستی نمی دانند که چرا بهترین نتایج در هنگام ورزش کردن بعد از ظهر به دست می آید ولی به نظر می رسد ساعت زیستی بدن در این میان نقش اصلی را بر عهده دارد. 

 

همیشه یک دنیا بهانه دارید که اول صبح برای ورزش کردن از خواب بیدار نشوید. اول صبح از خواب ناز بیدار شدن و با خواب آلودگی جست و خیز کردن و بالا و پایین پریدن، انگیزه قوی می خواهد که خیلی ها آن را ندارند، به همین دلیل بسیاری از افراد ورزش کردن را به زمانی که از سر کار به منزل باز می گردند موکول می کنند، زمانی هنگام غروب خورشید که دیگر از خواب آلودگی صبحگاهان خبری نیست. ولی اگر واقعا به دنبال رسیدن به تناسب اندام نباشند خستگی کار روزانه بهانه خوبی برای شانه خالی کردن از نرمش های روزانه است. محققان به دنبال راه هایی هستند که به هر بهانه ای هم که شده، مردم را به ورزش کردن و رسیدن به تناسب اندام تشویق کنند.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، ورزش کردن در ساعات پایانی روز هنگام غروب خورشید بهتر از ورزش کردن در اول صبح است. محققان تأکید می کنند که ورزش کردن در این ساعات روز می تواند بهترین اثر را بر تولید هورمون ها در بدن گذاشته و به فعالیت بهتر مغز کمک کند. از سوی دیگر، ورزش هنگام غروب آفتاب به کنترل مناسب دمای بدن کمک خواهد کرد.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 21:38 ::  نويسنده : شیوا

 

این شکم بزرگ را چطور کوچک کنم ؟

این شکم بزرگ را چطور کوچک کنم ؟
گاهی اوقات بدون آن‌که چاق باشید شکمی برجسته دارید. اگر دچار این مشکل هستید این توصیه‌ها را جدی بگیرید.


یکی از مشکلات چاقی تجمع چربی‌ها در ناحیه شکم است اما گاهی اوقات بدون آن‌که چاق باشید شکمی برجسته دارید. اگر دچار این مشکل هستید این توصیه‌ها را جدی بگیرید.
 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 21:14 ::  نويسنده : شیوا

 

4 توصیه برای داشتن شکمی صاف

4 توصیه برای داشتن شکمی صاف
اما آیا ممکن است تمایل به کوچک کردن شکم داشته باشیم، بدون اینکه وزن مان بیش از حد باشد، چه طور می‌توان این مشکل را حل کرد؟...

 

1/ بهتر و مناسب تر بخورید و بیاشامید
یک تغذیۀ نامناسب و نداشتن فعالیت های جسمی کافی، خود را به شکل چربی های اضافه نشان می‌دهند که این چربی ها هم در اولین مرحله در ناحیۀ شکم جا خوش می‌کنند. اما آیا ممکن است تمایل به کوچک کردن شکم داشته باشیم، بدون اینکه وزن مان بیش از حد باشد، چه طور می‌توان این مشکل را حل کرد؟ بهتر و مناسب تر بخورید و بیاشامید. و مسلماً، تغذیه ای افراطی و نامتعادل باید اصلاح شود. اما باید بدانید که هضم برخی غذاها از برخی دیگر بسیار سخت تر است. 

در نتیجه، این غذاها مدت بیشتری در مجاری گوارشی باقی می‌مانند و شکم را متورم می‌کنند. در بین این خوراکی ها، می‌توان به گل کلم، بروکلی، نخود فرنگی، لپه، نخود، عدس و ... اشاره کرد.  

اما چند توصیۀ ضروری دیگر: 
خوردن سبزیجات خام را محدود کنید زیرا هضم آنها سخت است. به جای آنها، سبزیجات پخته را در الویت قرار دهید. و همچنین میزان میوه ها و سبزیجات سرشار از فیبر، مانند: لوبیا سبز، کاهو، گوجه و آلو را افزایش دهید. غلات کامل جزء الویت های تان باشد. این غلات را می‌‌توانید به واسطۀ خوردن نان های کامل دریافت کنید.

از خوردن خوراکی های چرب بپرهیزید زیرا این مواد روند گوارش را کند می‌کنند، خوراکی هایی مانند نان وینی، غذاهای سس دار و سیب زمینی سرخ کرده. 

به همین علت، مصرف قندهای سریع الجذب تان را هم مهار کنید، این نوع قند در خوراکی هایی مثل: آب نبات و شیرینی جات، مربا، دسرها، بستنی و البته سس ها و نان سفید وجود دارد. 

2/ نوشیدنی های گازدار ممنوع
آب زیاد بنوشید، حداقل 1.5 لیتر در روز؛ این میزان آب را در تمام طول روز تقسیم کنید.

3/ تحرک داشته باشید و شکم تان را عضلانی کنید
تحرک به  جسم تان حیات می‌دهد، باعث می‌شود که بدن تان روی فرم بماند و چربی های اضافه را کم می‌کند. اما ورزش یک کارکرد دیگر هم دارد و آن عضله سازی است. عضلانی شدن شکم نیز به صاف و تخت نگه داشتن آن کمک می‌کند. علاوه بر این تأثیر جسمی، ورزش گوارش را نیز تسهیل می‌کند. 
پیاده روی عالی است، همچنین ورزش هایی مانند شنا، دوچرخه سواری، ژیمناستیک و بهتر از آن ژیمناستیک در آب توصیه شده اند. 
اما یک جلسه کوتاه حرکات شکمی برای عضلانی کردن شکم نیز کافی و اثربخش است. 

4/ گیاهان را هم امتحان کنید
بسیاری از گیاهان به داشتن نقش تسهیل کنندۀ گوارش معروف اند. بنابراین آنها می‌توانند تأثیر قابل توجه داشته باشند، خصوصاً دم کردنی ها که باعث بیشتر شدن ادرار و کمک به شرایط بدن می‌شوند.

چرا کرم های لاغری را امتحان نمی‌کنید؟
آنچه که واضح است این است که ماساژ شکمی هنگامی که کرم هم مالیده باشد مفید است زیرا گردش خون را تحریک می‌کند. حتی اگر تمام اینها باعث شوند که مقدار کمی از چربی های تان از بین بروند، باز هم مفید هستند. اگر نمی‌خواهید از کرم های لاغری استفاده کنید، می‌توانید از یک روغن ماساژ یا یک روغن عصاره ای یا شیر مخصوص بدن بهره ببرید یا از همۀ اینها ساده تر، با استفاده از دستکش و زیر دوش حمام بدن تان را ماساژ دهید.

اگر باردار هستید و یا در ایام شیردهی به سر می‌برید، قبل از اینکه نظر متخصص سلامت را جویا شوید، به هیچ وجه از روغن های عصاره ای و گیاهان استفاده نکنید.  

تهیه و ترجمه : گروه سلامت سیمرغ
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 20:58 ::  نويسنده : شیوا

 مدیتیشن در هنگام پیاده روى


بر طبق گفته هاى دکتر جان – کابات زین ، مدیر گروه کنترل استرس در دانشگاه پزشکى ماساچوست ، یک راه عملى براى بوجود آوردن هوشیارى در زندگى روزمره انجام اعمال مدیتیشن در هنگام پیاده روى است .

مدیتیشن

انجام این ورزش با تمرکز در هر بارى که پا زمین را لمس مى کند شروع مى شود و با تمرکز خیره شدن چشمها در نقطه اى مقابل چشمها ادامه مى یابد .
این روش باید همراه با بیرون ریختن افکار به محیط در هنگام قدم زدن در هر بارى که پا زمین را احساس کرد انجام گیرد.
در این روش شخص مدیتیت کننده باید به چیزى فکر نکند و همواره سعى کند که افکار خود را همراه با هر قدم زدن به بیرون تخلیه نماید . این اعمال مى تواند دو بار در روز هر بار به مدت ٢٠ دقیقه اجرا گردد . تکنیکهاى تفکرى مدیتیشن( Mindfillness Meditation VIPASSANA ) در مدیتیشن نوع تمرکزى یا مانترا (Mantra) شما روى یک کلمه یا روى تنفستان تمرکز مى کنید و ذهن خود را از هر فکرى خالى کنید .
این تخلیه فکر و تصفیه آن چیزى است که همه در مدیتیشن دنبال آن مى گردند .
اما نوع دیگرى از مدیتیشن وجود دارد بنام VIPASSANA که برگرفته از نام یک بوداییست است و آن در واقع هنر آگاهى و هوشیارى کامل و عمیق از لحظة حاضر است .
این روش یک احساس تجربه کامل از لحظة حاضر است که چه واقعه اى در حال رخ دادن است .
این نوع مدیتیشن کمک مى کند که تمام اشکال مزاحمت آور و صداهاى خارج از محیط بدن به حداقل رسیده و افکار آزار دهنده که در همه ما و در هر لحظه وجود دارد ، کاهش یابد .
مدیتیشن در واقع تکنیکى براى از بین بردن این افکار اضطراب آور است .
نکته اینجاست که مقدار تمرکز و تفکرشما نیست که اهمیت دارد ، بلکه چگونگى رسیدن به این تفکر، مهم و ارزشمند است .
کیفیت آگاهى شما در هر لحظه به این ترتیب افزایش مى یابد و شما به عنوان "شاهدى ساکت" و بدون قضاوت و کاملاً منفعل و در عین حال تاثیر گذار محسوب خواهید شد .
به تدریج مدیتیشن به شما یاد مى دهد که اطلاع لحظه به لحظه از واقعیت (همان چیزى که در نوع اخیر مدیتیشن تمرین مى کنید ) پاسخى به این واقعیت است که از لحظه اکنون بدون فکرو انگیزه و قصد قبلى با تاثیر بیشتر بهره مند شوید .


منبع:رزمی کار
ویرایش و تلخیص:آکاایران

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین . من شیوام . یازده سال و نیمه هستم . عاشق نی نی های خوشملتون هستم . ممنون که وقت گذاشتین به وبلاگم سر زدید . نظر بدین تا از کارم دلسرد نشم . ممنون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا تو ببین چه خبره و آدرس yesmusa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 39356
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

محسن یگانه

سکوت

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ


Rima tools Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Rima tools

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس